4 januari 2010

Snöstorm.




Blev förvånad, när jag tittade ut för en liten stund sedan. Det är världens snöstorm . Har till och med fastnat snö på fönsterrutorna. Tur att man inte behöver fara på jobb i morgon bitti. Har vi tur, blir det en rolig dag i snön, med barnbarnet, i morgon. Får väl ta några turer i pulkbacken.
Jag tycker om snö, i lagom mängder. Maken är inte lika glad, och jag förstår honom. Han får mycket jobb med att skotta, eftersom han är fastighetsskötare. Han svär varje gång det kommer lite mera snö.
Jag tror det blir tidigt i säng ikväll. Har varit en ganska jobbig helg och likadant var det idag. Och inte sov jag så bra i sista natt heller. Brukar ha svårt att sova ibland, när det är fullmåne, och inatt fick mormors gull en hostattack, som höll både morfar, mormor och flickebarnet själv, vaken en bra stund.
Ha de bra Kram

2 kommentarer:

  1. jättefin blogg..håller me om att den andra är lite tråkig, har oxå funderat på att byta...

    SvaraRadera
  2. fin blogg du har. Håller också på försöker få en ny, men de går lite trögt. Jag kommer inte in på din blogg, bara via ainas blogg. Kan du skicka den på mail eller nåt...jag heter gamle dorran på min blogg

    SvaraRadera