5 januari 2010

Snöskottning


Snöskottning ska man tydligen vara försiktig med. Tänkte att jag skulle hjälpa maken idag, han har tillräckligt på jobbet. Så jag gick ut och skottade här hemma på gården. Det är inte så mycket som behöver skottas, men tillräckligt. Jag hade inte jobbat länge, förrän jag kände att det brände till i ryggen. Ajaj, men jag fortsatte tills jag var klar med snön. Men nu rör jag mej väldigt fösiktigt. Jag ska sätta mej i massagestolen sen, så kanske det släpper.
Det blev ingen pulkåkning idag, Hon (barnbarnet) fick tydligen nog igår. Hon nöjde sej med att gå med till banken och boden. Se`n har det vart lek med barbiedockor och duploklossar, resten av dagen. Nu har hon åkt hem igen, mamma var och hämtade.
Maken värmer lite glögg, ska bli gott. Massage och glögg kanske är bra för ryggen.
Ha de gott Kram

1 kommentar:

  1. aj aj aj inte bra..hoppas glögg o massage gjorde susen...

    SvaraRadera