12 januari 2010

Sådärja


Då var man på jobb igen efter tre dagars ledighet. Nu har det faktiskt lugnat ner sej, äntligen. Ibland kan det va riktigt påfrestande där. På många sätt. Men som sagt, nu är det bättre.
Privat har jag kommit igång med all träning igen. Skönt men ganska jobbigt. Det är otroligt vad fort konditionen går ner, när man är förkyld. Eller förkyld, jag har mest hostat. Hostade första veckan, så jag trodde lungorna var på väg upp, och sen har jag hackat på i tre och en halv vecka. Men nu är jag hostfri och fit for fait igen.(rätt stavat???)
Tänkte ta en kvällspromenad, men jag ångrade mej. Tar den i morgon istället. Man kan inte hålla på och skena runt alla kvällar heller. Ibland måste man va hemma med familjen oxå.
Lägger in en bild på katten Holly, när hon leker kurragömma.
Ha de gott Kram

1 kommentar: