2 mars 2010

Snö, snö, snö....


...i det oändliga. Tar det aldrig slut? Visst, det är vackert, men ändå! Det räcker nu. Halt blev det ju oxå nu, som det inte har vart på hela vintern. Jag har en lånebil, en ny Citroen, just nu, eftersom min "Alma" är på sjukan. Och då är det lite jobbigt att köra. Dels känner man inte bilen, dels är det halt. Herregud, tänk om det skulle hända nå`t!! Visst den är säkert försäkrad till tänderna., men i alla fall. Nåja, får ta det försiktigt. Har väl kört 65- 70 dom här dagarna, ungefär.
På torsdag skulle delen komma, som ska bytas, så jag hoppas att det går fort att byta den sen, så jag får min "Alma" tillbaka.

Ta det lugnt i trafiken! Vinterkramar sändes härmed till alla bloggläsare.

1 kommentar:

  1. Stackars Alma då! Hoppas hon är frisk igen så hon får komma hem. :) Det är inge roligt att köra andras bilar när det är sånt här väder.

    SvaraRadera