10 mars 2010

Hmmmm.....


Undrar om jag börjar bli senil, eller nå`t, Jag hade lovat att jag skulle ringa mitt barnbarn, och gratulera henne i kväll. Men när jag kom hem från jobb, blev jag upptagen av Skrutten, och sen glömde jag totalt bort att ringa. Förlåt!!!! Jag får ta igen det när vi far på kalas på fredag.
Lilla Skrutten, har varit här sen i söndags, och blir till på fredag, då vi tar honom med oss till 5-års kalaset.
Äntligen har våren visat sej lite. Skööönt.! Med den här farten tror jag inte att det tar så länge, innan snön har töat bort. Det är så pass lös snö ute på fälten, så den sjunker ihop ganska snabbt. Det tar väl lite längre med alla snövallar, och dom är inte små precis.
Har mycket jag har funderat på, som jag tänkt jag skulle skriva. Men jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mej. Får fundera lite till, så kanske det kommer ett inlägg.
Slutar med att lägga in en bild på födelsedagsbarnet. Bilden är från i somras, när hon var hos mormor och morfar.

Ha det gott Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar