16 juni 2010

Kallt!!!!

Usch vad det är KALLT, jag vill ha värme, NUUU!!!!!! Det är inte roligt, när man sitter nere vid stugan, och får sitta fullt påklädd, för att inte frysa ihjäl. Hörde på väderleksrapporten, att det event. skulle bli regn i helgen. Vad är det för skoj???
Men det är synd att klaga, det finns alltid de som har det värre. Idag har jag faktiskt suttit klädd i bikini i lä för stugan. Vinden från norr var isande kall, brrrr. På eftermiddagen tog jag ett dopp i böljan den blå. 17 grader i vattnet, ganska ok.
Det var tänkt, att vi skulle bo där nere, nu på min semester, men det är så kallt inne i huset. Vi har ingen värme där ännu. Man vill ju inte ligga och frysa på nätterna. Och dra på sej onödiga förkylningar. Kanske blir någon form av värmekälla, så småningom.

Ser ni förresten att jag oxå har inspirerats av alla nya bloggar. Men det är inte så lätt, att hitta någon som man gillar. Men till slut lyckades det. Tills jag ledsnar, och igen vill ha en ny. Ombyte förnöjer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar