2 juni 2010

Bloggtorka


Jag har tydligen helt tappat inspirationen för att skriva. Jag brukar ju tycka om det, men nu vet jag inte vad som har hänt. Ska i alla fall försöka uppdatera lite.

Livet knallar på nästan som vanligt. Det är mest jobb som gäller. Men snaaart är det semester. Känner att jag behöver den. Blir lätt irriterad på allt och alla. Det är väl psykiskt, eftersom man vet att det snart är dax. Jag är trött, helt enkelt.

Har haft ett av barnbarnen här i två dagar. Stackarn har haft vattkoppor, och har sett ut som en prickig korv. Är moster som har vart barnvakt. Njaa, igår var det mormor som tog över, eller vi hjälptes åt. Det är i och för sej inte så jobbigt, men hon vill ju gärna att man ska aktivera henne. Så det har varit filmtittande, sagoläsning, kortspelning och diverse andra lekar, Barbie, t.ex.
Igår var vi till stugan. Vi solade och tog det ganska lugnt på altanen. Mormor och moster var och tog ett dopp. Var inte så värst varmt ännu, men det blir väl så småningom.

Fortsatt trevlig sommar önskar jag er, som följer min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar