24 februari 2010

Väntar och väntar


Inte för att jag vill klaga, men lite varmare väder skulle inte skada. Börjar lite ledsna på den här kylan. Men solen värmer ju faktiskt, när den väl kommer fram. Skulle kanske kunna värma lite mer och några fler dagar i sträck. Nåja,den kommer väl så småningom, våren. Den som väntar på nå`t gott!!!
Har känt mej lite låg idag. Känns som om det är lite motigt just nu. Det naggar mitt valspråk i kanten. Jag brukar inte vara nere, men även jag kan ha sämre dagar. Får väl försöka ruska liv i mitt valspråk igen.- " Det ordnar sej".
Maken och jag har vart på gymmet en timme ikväll. Det var längesen vi var där och det var riktigt skönt. Ska dit en kväll till den här veckan, och sedan ska vi se till att vi går dit mera regelbundet. Det är bra för makens axlar och nacken, som han har ont i mest hela tiden. det är förresten bra att röra på sej, även om man inte har ont någonstans.
Nu ska jag dricka lite kvällste, och se`n tror jag det är läge för sängen. Ska på jobb i morgon igen.

Ha de Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar