14 februari 2010

Funderingar


Ibland undrar jag om det är någon som läser min blogg. Jag får ju inte så många kommentarer. Jag är inte så bra själv heller, att kommentera andras bloggar. Men man vill ju gärna veta om nå`n läser. Det är kanske så, att det inte är så många som vet att jag skriver blogg. Jag vet inte.
Jag har jobbat den här helgen. Kanske inte så roligt alla gånger, men det måste göras. Idag var det jobbigare än vanligt. Typiskt att det ska vara mera jobb, när man är ensam. Nåja, det är över nu, för den här gången.
Skulle önska lite mera solsken, men den visade sej bara en dag. Det hjälpte inte, fast jag bad den vara kvar några dagar. Den gör tydligen lite som den vill. Eller det kanske var herr Moln, som satte sej på tvären. Hmmm... alltid ska det vara nå`t.
Nu ska jag göra mej i ordning för wolleyboll, vi ses.

Ha de bra Kram

P.S. Lägger in en bild på en av balkongerna på jobbet. Det är ingen som vart ute där sen snön kom. D.S.

1 kommentar:

  1. Jo jag läser din blogg lilla mamma, men jag är väl också rätt dålig på att kommentera! Ska försöka bättra mig. Kram på alla hjärtans dag!

    SvaraRadera