13 december 2010

Reflektioner


Helgens överraskningsfest blev en succe´. Maken hade aningar om att det var nå´t på gång, men visste inte vad. Hur som helst, blev han ordentligt lurad. Han trodde att det bara var hans syskon och familjen som skulle vara med, men där var folk som han inte hade väntat sej.Kul,kul och han uppskattade uppvaktningen.
Gårdagen var lite seg, men ändå helt ok. Idag har jag ledig dag. Har gjort en morotslåda, och nu håller jag på grädda matbröd. Jag förstår inte, det lönar sej inte att baka. Det blir ju bara uppätet hela tiden!! Skämt å sido, det bevisar väl att dom tycker om mitt bröd.
Fick samtal från chefen idag. Hon önskade att vi skulle äta julbord på Soltuna även i år. Så nu har jag bokat till fredag. Ska bli trevligt. Känner att chefen uppskattar en, och det kan jag behöva just nu. Uppskattning och bekräftelse får man inte för mycket av. Just nu känns det lite motigt, så tar tacksamt mot den lilla uppskattning jag kan få.
Har fyra arbetsdagar framför mej. Men det brukar gå i ett huj. Sen ledig helg. Julveckan jobbar jag fyra dagar igen, och ledig julafton och juldagen. Får se om jag hinner skriva nå´t mera före jul, om inte önskar jag er alla en riktig GOD JUL!!!

Julkramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar