8 november 2011

höstsemester...

   Som ni kanske kan utläsa av rubriken, så har jag semester den här veckan. Jag är fruktansvärt trött, så det behövs verkligen. Det har tagit på att flytta jobbet, med allt vad det innebär.
   Försöker bara tänka på mej själv och ta det lugnt, så gott det går. Tar promenader och tar några turer på gymmet. I måndags tog jag yngsta dotra och äldsta barnbarnet med till Wikströms för håltagning i öronen. Barnbarnet fick presentkort när hon fyllde nio år, och dotra har länge velat fram och tillbaka, men nu är det gjort. Efter det var vi och löste ut biljetterna till dotras och min Helsingforsresa.
   Just nu är jag ensam hemma och har just strukit en hög kläder. Men nu sitter jag här och skriver blogg och lyssnar på musik. Uppdaterar mej inför konserten vi ska på i Helsinfors på fredag. Vi ska och lyssna på en countrysångare som heter Toby Keith. Tycker om de flesta av hans sånger. Ett plus till, är att han är snygg att titta på. Är väl sån´t som kallas ögongodis. Så det blir både ögon och örongodis. Ser fram mot min lilla resa tillsammans med Dotra. Det är för övrigt hon som har önskat mej med på den här trippen.
  
Återkommer med rapport, när vi är hemma igen.

  Kram alla som hittar min blogg!!

1 kommentar:

  1. Bästaste mamma, vi kommer ha så kul den här helgen! :D

    SvaraRadera