30 oktober 2010

Segt....


...känns det idag. Har lite difus huvudvärk. Bukar sällan och aldrig ha huvudvärk. Kan bero på att det ha vart fullt upp med både det ena och det andra. Eller kanske jag oxå ska bli förkyld, som alla andra. Men har ingen lust med det, känns lite onödigt.
I morron ska vi åka till mina föräldrar. Ska visa fotona från dotras bröllop. Har pratat om det länge, men nu äntligen passar det för alla.
Ska bli trevligt, för min syster från Sverige, är oxå hemma. Träffar tyvärr inte henne så ofta. Inte vet jag om det blev nå´t oftare förut heller, när hon bodde här, men det var i varje fall lättare. Vi har pratat om att kanske åka ner och hälsa på dom, nu när jag får semester i november. Får se, ska försöka förverkliga det.
Annars fortsätter livet som vanligt. Var till Globen, på Ladys night med tjejerna, för två veckor sedan. Det var en trevlig upplevelse. Ni kan ju tänka er stämningen,med 7000 tjejer, kvinnor, damer, som visslar, skriker och sjunger med.Hela Globen skalv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar