17 april 2010

Hotfullt!

Ja, det verkar lite hotfullt, just nu. Ja, jag menar det häringa askmolnet från Island. Är meningen att vi ska åka till Budapest på fredag. Får se hur det går.Håller tummarna och hoppas, hoppas. Vill ju gärna fara, när vi har
planerat det så länge och resan är betald.
Familjen ska inte med, utan jag reser med gänget från wollybollen. Ska bli riktigt skoj. Bara vi, som sagt var, kommer iväg.

Som ni kanske förstår, har jag semester från och med onsdag, två veckor framåt. Ska jobba i morgon till, ledig måndag, tisdag. Känns helt okej. Ska bli skönt med lite ledigt.
Skulle helst ha vart ledig i helgen oxå, och vart med på vedbacken. Men dom lovade att lämna kvar ved till mej. Snälla släktingar jag har.
För övrigt är allt under kontroll. Ska hjälpa sonen flytta lite prylar nästa vecka, så det blir klart. E`mycke nu!!!

Vi skrivs.

1 kommentar:

  1. Ja det verkar ju lite osäkert att flyga just nu. Men jag tror att dom öppnat en del av arlanda idag, så kan du kommer dig iväg. Annars gör det inget att du är hemma heller mamsen. =)

    SvaraRadera